Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със заводската аларма

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със заводската аларма

    Здравейте колеги,
    Извинявам се ,че пускам нова тема ,но доста изчетох и не можах да намеря решение за този проблем.Значи от известно време алармата ми прави номера,а именно започна да свири постоянно.Когато я деактивирам от ключа ,който е в багажника спира но като дам на контакт започва да свири,а когато работи свири на изгасен двигател и съответно контакт.Смених батериите на дистанционното,изчистих датчика който се намира горе при плафона за осветлението,също така опитах да я рестартирам като махам и слагам клемите на акумулатора,може би от всички тези операции за момент се оправи от рестартирането при махането на акумулатора, но проблема все още го има и е много дразнещ.Ще ви помоля за съвет. : )
    Благодаря предварително и приятен и усмихнат ден в това дъждовно време : )
    Last edited by Lazarincho; d.m.y г., 13:07.

  • #2
    Имам почти същия проблем, но свири когато си пожелае (не всеки път) и все още не съм намерил решение на въпроса (изключвам .... ми купи си нова), ще следя темата с интерес.
    Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
    sigpic

    Comment


    • #3
      Да ясно колега, наистина е много дразнещо и аз си мисля,че е нещо дребно да речем кондензатор,реле или бушон, но не ми стига чак до там компетенцията.
      Най-лошото е ,че не знам дори как да спра говорителя за звука,дано някой по-компетентен колега да даде съвет и мнение. : )

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Lazarincho Покажи съобщение
        Да ясно колега, наистина е много дразнещо и аз си мисля,че е нещо дребно да речем кондензатор,реле или бушон, но не ми стига чак до там компетенцията.
        Най-лошото е ,че не знам дори как да спра говорителя за звука,дано някой по-компетентен колега да даде съвет и мнение. : )
        To спирането лесно (ако не я ползваш като мен)
        Но аз проблема го бях решил по Сталински - спрях й тока ( прекъснах 12 волта) И си ползвах афтърмаркет аларма защото се бях видял в чудо да пищи когато реши заводската аларма .
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
          To спирането лесно (ако не я ползваш като мен)
          Но аз проблема го бях решил по Сталински - спрях й тока ( прекъснах 12 волта) И си ползвах афтърмаркет аларма защото се бях видял в чудо да пищи когато реши заводската аларма .
          Колега би ли дал малко повече информация от къде точно да и прекъсна 12-те волта : )

          Comment


          • #6
            Няма нужда да режете инсталацията, може просто да повдигнете леко мокета там където е ключалката в багажника, след което ще видите една сирена с кабел около 20см и букса на него. Развивате няколко болтчета, откачате буксата, сваляте сирената и я изхвърляте. Остава работещо централно заключване с оригиналното инфраред дистанционно.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment

            Working...
            X